Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 8, 2012
Image Size
1.3 MB
Resolution
677×2456
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
65,370 (2 today)
Favourites
4,404 (who?)
Comments
305
×
Gothams Reckoning by Culpeo-Fox Gothams Reckoning by Culpeo-Fox
What is this i don't even-


Because it's Batman! :batman:

Be always thankful that Christopher Nolan succeeded to make a masterpiece out of something that used to look like this:
[link]
[link]

Nananana! Oh man, you still gotta love this cheesy duo of derp of the old days anyway. 8D


uhm.
Serious fanart for Batman Begins/The Dark Knight Rises will follow, too, sooner or later. :P And yeah, i might also produce something The Dark Knight-related, although it was - and i'm pretty sure that i'm quite the minority here - my least favourite movie of the trilogy.
Add a Comment:
 
:iconminawolf10:
MinaWolf10 Featured By Owner May 29, 2014  Hobbyist General Artist
Definitely a favorite!!!
Reply
:iconxxgoldpawxx:
XxgoldpawXx Featured By Owner Apr 5, 2014
:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:  LOL
Reply
:iconfreelancer521:
Freelancer521 Featured By Owner Mar 30, 2014
A funny comic with an amazing style of art. Terrific work!
Reply
:iconrubycat150:
RubyCat150 Featured By Owner Mar 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Funny funny funny!
Reply
:iconlolliangel123:
Lolliangel123 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL it's fun XD
Reply
:iconphantomrobin80jet:
phantomrobin80jet Featured By Owner Jan 19, 2014
hahaha, this is brilliant 
Reply
:icontitanseagle:
TitansEagle Featured By Owner Nov 9, 2013  Hobbyist General Artist
Batman emote  Rollin' 
Love your humor!
Reply
:icondaramoon:
Daramoon Featured By Owner Aug 6, 2013
heheheh :D:D
Reply
:iconebbyroo22:
Ebbyroo22 Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha made me haha so hard  
Reply
:iconandyeliab:
andyeliab Featured By Owner May 17, 2013
divertido!!!
Reply
Add a Comment: